close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קירות טיפוס- הבילוי האולטימטיבי לכל אחד

מערכת שורשד תשרי, תשעט13/09/2018

קירות טיפוס הן דוגמא טובה לבילוי אקסטרים אשר יכול להתאים כמעט לכל המשפחה. מדובר על קיר שמדמה טיפוס על הר בגובה מסוים...

תגיות:
לכל אחד מאיתנו יש כמה וכמה סוגי בילויים והנאות שהוא מכור אליהם, הם מבחינתו "כוס התה" שלו, כפי שנהוג לומר. יש מי שאוהב בילויים שקטים, רגועים, בתי קפה, מסעדות, הצגות, סרטים, אחרים אוהבים בילויים רועשים שמעוררים התרגשות, כאלה שדורשים ממנו להזיז את הגוף אך בצורה בטוחה, הופעות מוזיקה, מועדוני ריקודים, פעילות גופנית. יש מי שמחפש את האקסטרים, בין אם זה בשטח ובין אם זה במקומות סגורים ומתוחמים.

על פניו, היינו יכולים לחשוב שהבילוי האחרון מתאים אך ורק לחבר'ה צעירים, אך זה לא נכון. זה מתאים לחבר'ה מכל הגילאים. עם השנים אנחנו מגלים שנמשכים לסוג כזה של בילויים, גם אנשים צעירים שהם, כביכול, הפרופיל המתאים לסוג כזה של בילוי, אך גם חבר'ה מבוגרים שרוצים להרגיש צעירים, ואפשר למצוא גם מקומות בילוי עם התאמות לצעירים יותר, ילדים קטנים למשל, וזאת בשביל להתאים אותם לסיטואציה.

קירות טיפוס הן דוגמא טובה לבילוי אקסטרים אשר יכול להתאים כמעט לכל המשפחה. מדובר על קיר שמדמה טיפוס על הר בגובה מסוים. כמובן שיש הבדלים עצומים בין טיפוס על קיר לבין טיפוס על הר. בין אם זה בגובה, ובין אם זה במבנה של הקיר שאיננו דומה למבנה של הר. אך בכל זאת מדובר על טיפוס מסעיר מצד אחד, בילוי הרפתקני וייחודי, ומצד שני, מדובר בכלי פרקטי לתרגול לצורך טיפוס על הר.

קירות טיפוס משמשים לא פעם כקיר אימון עבור אנשים שמעולם לא טיפסו ורוצים להתחיל ללמוד כיצד לטפס. האפשרות לטפס על הקיר מעניקה להם כלי מאוד נוח עבור בסיס ראשוני לרכישת כלים שיעזרו להם בהמשך.

כיצד מטפסים על קירות טיפוס
עבודה על קירות טיפוס מתבססים על כמה וכמה משתנים, הן על מהירות המטפס, רמת הקושי שהוא בוחר וכן סוג הקיר, האם הוא נמצא במתחם סגור או במתחם פתוח.

בשביל לבצע את הטיפוס בפועל, יש להשתמש בכלים המתאימים, מדובר על אמצעי טיפוס שמאפשרים לקשור את הגוף אל מתלה שעוזר בתהליך. כמובן שבזמן האימונים זה שונה מאשר במצב בו משתמשים בקיר בתור משחק או בילוי. בעוד שבמקרה הראשון יש יותר דגש על טכניקה וכדומה, הרי שבמקרה השני שמים יותר דגש על זמן, וכמה מהר מטפסים כלפי מעלה.

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון כשמשתמשים בקיר טיפוס הוא, העבודה חייבת להתבצע תוך שימת דגש על כל פרט ופרט, על מנת שיהיה ניתן להגיע למעלה בצורה בטוחה וטובה. לכן חשוב גם להקשיב להוראות שמקבלים לפני שמתחילים לטפס וכמובן יש להקפיד שכל אמצעי הטיפוס קשורים ומחוברים היטב.

לפני סיום, מדובר בבילוי שיכול להתאים הן לצעירים והן למבוגרים, הן לילדים והן להורים, זו ללא ספק חוויה ייחודית ומרשימה שיכולה להוות תחליף לבילויים שגרתיים אחרים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה